Wednesday, November 4, 2009

kita putus ek..maaf

hari ini genaplh hubungan aku dgn kau hampir satu 1 TAHUN SETENGAH
b4 dis i hate u..but lastly when i m always with u
i know u better, u have your own uniqueness

perasaan ku bercambur bau..gembira, sedih, lapang
aku harap aku xkn berjumpa dgn dirimu lg..
i wish today is the last day we meet

SELAMAT TINGGAL STATISTICKU SAYANG
setakat ini sahajalh jodoh kita
maaf aku x mampu meneruskannya lg

hari ini aku buat yg semampu aku
selebihnya DIA yg tentukan

SEMOGA DPT A STATISTIC

oh statistic..aku berharap hadiah perpisahan kita akn kau beri pd 10 januari 2010
berupa sebuah A..
INSYAALLAH

ok...
sekarang kena couple dgn org lainlh
MR BIO lh pulak
esok BIO paper 3

chaiyok..
all the best

No comments:

About Me

nothing nothing nothing extraordinary..hehe..just a simple person..i m trying my best to be myself..alhamdulillah~ currently doing medicine in czech republik~