Monday, February 22, 2010

sudah lama jari jemariku xmenari di atas papan kekunci..
mungkin kerana ketiadaan mood sering kali bertandang..huhu
sindrom tidak ada mood acap kali menyerangku....
barangkali masalah yang terjadi merencatkan pemikiranku,
huhuu..inilah kehidupan..kalau tidak bermasaalah bukan kehidupan namanya
hidup aku kurasakan cukup terumbang ambing...
kadang kala kurasakan diri ini terlalu sensitif...gurauan rakan pun kadang2 aku cepat melatah,
gurauan lecturer pun kadang2 turut menyentuh hatiku

aku rindukan diri aku yang dulu..
aku pun x mengerti dengan diri aku..
jangan katakan orang lain aku sendiri pun tidak mengerti diriku
aku akui tingkahku banyak berubah
aku kadang2 lebih senang menyendiri.....

........................................................
hari ini,
aku memandang langit yang cerah,
aku teringatkan bintang,
yang cukup indah menghiasi malam,
terasa ingin menatap gugusan bintang
ditemani dengan deruan ombak
sambil berlantaikan pasir2 pantai........
mngkin satu hari nnti

buat masa sekarang..aku perlu fokus..A LEVEL sedang menanti
bukan mudah untuk mencapai kecemerlangan,
banyak perkara perlu dikorbankan

'kejayaan semanis madu datangnya daripada pengorbanan sepahit hempedu.....


p/s: rakan2 ausie ramai dh fly...congrate..all the best...

No comments:

About Me

nothing nothing nothing extraordinary..hehe..just a simple person..i m trying my best to be myself..alhamdulillah~ currently doing medicine in czech republik~