Monday, August 10, 2009

AS RESULT

  • it cannot be denied dat it was so frustrating...i got 1A for chem...luckily it is my favourite subject. B for MATH.. and of course it is becoz my kecuakn jwb 1st paper...maybe xde rezeki...FZ also B...HAHA... bio C... unpredictable...tp dh buat mcm mna rezeki aku setakat tu...aku sdey giler...maybe sbb teknik bljr salah kot...but it is ok it is not the end of the road..



    another important thing is today

    THI messaged me...asking about the result...erm he got 3A 1b...yes i have to admit he is mumtaz..cemerlang compared to me...who should be blamed?me myself or college...msa zaman2 skul aku nga thi lbey kurang j result...huhu..but rite now dia dh jauh tinggalkan aku...our conversation quite ok...i thought he want to forget me 4ever and ever...i cried when talking to him...he calmed down me...xsangka plak dia msh baik lg nga aku...huhu..he said dont pressure...b4 we end our conversation dia kata.....klu ada apa2 masalah bgtau dia..dan dia meminta maaf atas apa yg berlaku..sound nice...huhu...tp bgitulh kehidupan adakala gembira adakala sdey....tp disebabkn sdey result td aku xde perasaan dh...





    hidup aku perlu diteruskan

    aku xkn mengalah..ini janjiku

    aku akn buktikan balik

    aku akn tebus...

    klu org lain bleh aku pon bleh

    INSYAALLAH



    diari hati bermonolog

    "jika org lain bleh, aku pun bleh,

    walaupun aku x segagah mereka, tp aku xselemah yg disangka..

    ADA HIKMAHNYA

    INSYAALLAH

    ya ALLAH hanya kpd engkau aku memohon..

    aku percaya engkau menentukan yg terbaik utk hambamu

    aku akn menganggap ini adalah ujian drimu

    semoga ujian ini akn meningkatkan lg keimananku

    INSYAALLAH



    mungkin doaku xtermakbul lg tp ingatlah ALLAH x pernah mengatakan x utk doa hambanya

    sebaliknya hanya 3 jawapan samada

    YA

    BUKAN SEKARANG

    ada lebih baik sdg menanti utkmu



    mungkin ada yg lebih baik sedang menanti utk ku...

    INSYAALLAH

No comments:

About Me

nothing nothing nothing extraordinary..hehe..just a simple person..i m trying my best to be myself..alhamdulillah~ currently doing medicine in czech republik~