Wednesday, October 14, 2009

blog abg yem

salam.
hajat di hati nk buat PURE MATH
tp tiba2 rasa tergerak hati nk buka blog abg YEM

satu post yg benar2 menyayat hati aku

A LETTER FROM SON
tatkala membaca surat itu
air mataku menitis kesedihan
luahan hati seorng anak yg rindukan ibunya
the saddest part is
pasal buat kuih, satu ingredient yg sgt penting, hilang buat selama2 lamanya dan x mungkin ada penggantinya
iaitu air tangan seorng ibu

buat abg yem, semoga dirimu tabah menempuh dugaan ilahi
memetik sebuah hadith yg berbunyi
,
siapa saja orang di dunia ini yang kekasihnya Aku cabut nyawanya kemudian dengan cubaan yang Aku timpakan ini dia (bersabar dan) mengharap pahalaKu, nescaya akan Aku ganti dengan Syurga- AL HADITH

buat abg YEM semoga dirimu sentiasa tabah menghadapi dugaan dan mendapat kebahagiaan di dunia dan akhirat


p/s: aku berharap aku akn lebih menghargai ibuku lg selagi dia masih disisiku


No comments:

About Me

nothing nothing nothing extraordinary..hehe..just a simple person..i m trying my best to be myself..alhamdulillah~ currently doing medicine in czech republik~